Inte kul

15 år sen minst jag hade influensa men nu så är de väl över snart... Mycke nedåtgående spiral just nu... Som sagt influensan på tjejvasan o min dyrbara semester i fjällen trist för alla när man bara ligger å mår skit i en liten stuga, fick trots detta släpa mig ut efter spåret m packning o barn o uppe på toppen av oxberg vem ser jag då ?? Jo Enköpings ii särklass dummaste o även fd granne till mig :p oturen håller i sig för vi träffs även i Mora ...suck ..... Det blir mörkt o sent o kallt o på hemväg pang punktering ..... Men nu så e vi hemma o på fredag börjar ja jobba igen så då kanske jag kan hålla mig pigg ett tag o få lite nya krafter ser fram mot påsken å haren som kommer me ägg hoppas han hittar på oss då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0