Blåst

Tittar ut genom köksfönstret, i morgon mörkret ser jag träden som stora o svarta gungar i blåsten å de ser ruggigt o kallt ut . Fortfarande ligger de snö kvar på marken som lyser upp lite grann. 3 lediga dagar väntar nu o de är skönt. Vi har väldigt väldigt mycke nu i jobbet å jag trivs med mitt jobb men som alltid i bland tar lixom orken slut.... Orken tryter ju överlag denna årstid o efter den fantastiska sommarn ..... Så tog energin till den mörkare årstiden slut.....i tron att mina gojibär (15 om dagen ) hjälper så kommer nog våren snart :) jag känner att alla är trötta både kunder o arbetskamrater . Nåväl får se vad helgen har att bjuda, i morrn magasinet å hoppas sara fixat ett program åt mig så jag kan komma i gång tänk att jag tränade 6-7 ggr styra i veckan o körde ibland 9 pass i veckan m poweryoga, qigong kan fan inte varit de.... Undra på om man e trött nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0