Hålla hårt

Efter intensivt arbetande över storhelgerna har jag nu varit ledig i 4 dagar, förbaskat skönt :) vi har hängt i de lugna kollat på filmer lekt me play do och dom har haft hårsalong med lite massage där jag min lyckost var kund de har vsrit skönt o vi har knappt varit osams... Bara en sån sak . I morrn blev de byte så jag får jobba dag ist för kväll rätt skönt eftersom ja inte e nått mörker fan. Öm i kroppen å blåslagen över hela ryggen o underarmar å två fingrar som värker satan o e svullna.... Men min "gamla" ryggskada håller i hop trots raset i trappan... Där ser man varför jag inte vill ha strumpor inomhus livsfarligt juh!!!! Nä man måste känna kontakten me fötterna i marken o förövrigt så överväger jag nu att börja använda halkmattan i duschen.... Kanske. På torsdag blir de kortdag jobb o sen iväg för hämtning av barn o fika m fia o barnbarnen kul ser framot det kanske mamma e där oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0