Yoga

Ja som sagt anmälde mig till ett pass nybörjar yoga på magasinet i går.....spännande. Förväntansfull satt jag där å ledaren berättade lite sävligt om passet innan vi började, vi har ingen musik sa hon vi har bara vår egen andning...? Vilket jag tyckte va väldigt osmart då ett pass "shé bam" pågick i lokalen bredvid.... Lite valsång hade lyft de hela kan jag säga. Hursomhelst så kämpade jag nästan 40 min av passet till att inte spy å jag svalde o svalde å andades.... När hon till sist sa tack.... Sprang jag ut o spyde på närmsta toa sen luffsade jag skamset tbx å hämta mina grejer sen snabbt ut ututut i friska luften.... Vilken hemsk grej förtog hela yoga passet. Kanske för kag måde illa som jag tyckte hela passet var lite knepigt ledaren var .... Seg?? Ja jag måde inte bra å ska pröva igen men som sagt lite musik för att dölja dunkandet o skrålet från rummet bredvid hade gjort upplevelsen lite mer njutbar yoga handlar ju om lugn ro avstress o stretch... Sen kanske kanske är jag lite petig eftersom jag ju kört hundratals kurser som ledare själv i just yoga...:) kan va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0