Sommartider hej hej

Skönt komma hem efter en lång arbetsdag m trötta barn slå på vattenspridarn och vips glada barn , rena barn, glada rabatter o blommor o glada grann barn o en glad mamma som i lugn o ro kan laga mat ... I morgon Uppsala m Tuvas öga ... Orolig lite grann så märkligt, och just nu väldigt irriterat så det känns bra att få komma . Känns bra på jobbet oxå trots ganska psykiskt tungt så är vikarierna återigen superbra tjejer och dom piggar upp tant. Sneglar på kryssningar till Åbo lr Tallin lr Riga men men ser att en sista minuten är billig så jag avvaktar me bokandet ... Kan få en resa m oss 4 o frulle o buffe 2 övernattningar för en skruttsumma av 1900 riksdaler mmmm .....vi får la se 2 veckor 6 dagar kvar :) . Jag var och handla på Coop i går m familjen, det är lite mottigt men efter att jag sura ur på maxi så kör jag då ett tag coop hursomhelst redan på parkeringen upptäcker jag till min glädje dom har nya vagnar bland annat röda... Aha... Kommer in o tar min skanner o där står en coopflicka o bjuder på kolor glatt leende .... Okej.... Börjar handla allt flyter på dom bjuder på kakor o på chips och innan vi hunnit ut ser jag att dom stylat om runt taket med rött och jag vet att de är för min skull allt detta för att jag alltid sagt att dom e för blå jag gillar rött.... Dom smickrar mig vi får se jsg ska fundera några veckor coop jag lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0