Avslutning

I morrn är det skolavslutning för lilla Tuva och efter sommaren börjar skolan "på riktigt"......försöker minnas mina egna avslutningar men lyckas dåligt, minns inte alls den 1:a och ja inte den sista heller faktiskt.... Minns avslutningen i 3:an för jag var ledsen och skulle börja på ny skola... Minns 8:ans för vi tälta och ljög för föräldrarna... Minnena borde väl vara ljusa men nä så minns inte jag dom alls... Skolan var aldrig min grej , var mer frånvarande än närvarande men lyckades ändå slutföra eländet med usla betyg inte för att jag var korkad ( vill jag tro ) utan för mitt totala ointresse och engagemang men det gick ju , hoppas innerligen att vår lilla Tuv får en helt annan chans i skolvärlden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0