Spännande

Varit på turne hela dagen o fått jätte mycke gjort . Började med att skjutsa barn till dagis o skola sen vart de fika med min äldsta vän Marie :) bra namn nåja sen vidare mot ost butiken o bokade in en ost provning m buffe för jobbet vidare mot glasögonbutiken bokade synundersökning ser lite halvsuddigt igen tycker jag sen åkte jag o köpte en tidning o for till min farmor och ja hon vart glad kände igen mig iaf just då jag kom sen spårade de ur hon frågade om jag hade familj o va jag bode o lite sånt kände inte igen nån från bilderna jag visade men log när ett kort på Ebba visades - henne har jag sett förr sa hon men mindes inget namn och därefter spårade de ur än mer.... Jag fick gå in i jobb rollen o ta på plasthandskar helt enkelt .... Känns konstigt när de inte var kund utan faktiskt farmor... Lovade hjälpa henne med håret oxå så vi ska dit i morrn ( tar med fia o sax :) ) sen hämtade jag barn och vi åkte till frisören m Tuva hon klippte lugg o var hur nöjd som helst fick glitter spray i , åkte sen upp till fia och fika alla barnen stojja runt så gamla mormor vart trött tog sina små och for hem nu håller bompa på å sedan läggdags härligt härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0