Vår

Tempen visar på -4,5 men ute blåser det iiiiiiskalla vindar känns som -20 .... Brrr... Vill ha vår, löknoppar i rabatten öppet vatten på mälaren och varmare vindar. Känner en tung trötthet som vägrar släppa taget om mig, inser att jag nog sover mer än jag är vaken nu för tiden .... Ska de verkligen va så?? Min kollega muttrade i dag att jag ska vara glad som bara e trött - som du höll på ett tag o träna fast du va sjuk var det nog bara tur du inte fick hjärtmuskelinflammation , sa hon o spände ögona i mig ..., skamset tittade jag bort - ja ja sa jag lite lågt. Man vill så mycke o bara hälften blir bra . I morrn ska Tuva till skolan sen drar Clara o jag till besiktningen o på de synkoll... Sen blire nog farmor en sväng så hon får träffa Clara då blir hon nog glad ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0