Solen värmer

Dag 5 av kräk/skit så orkar inte Clara mer... Vi far till sjukhuset för jag börjar bli orolig för uttorkning... Tar prover o undersöker henne noga hon själv är super duktig o när dom tar prover m rör från fingret skrattar ungen o säger att de ser ut som ketchup... Uskan skrattar åt henne.. Pböter och felfri unge så far vi hem igen Clara sover bättre och mår bättre redan dagen därpå så hon o pappan har varit på mys i skogen medan jag jobbat o Tuva varit i skolan och på anhörigcentrum Villa sandgatan och sjungit idag. Väl hemma 20+ och sommar vindar tar jag en tur till båtbryggan otroligt härligt och rogivande just vad jag behövde :) sen första grillningen käka ute och nu sover barnen älskling cyklar o jag ja jag vilar o tittar på favorit programmet kjelles matresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0